1. termin: od 1. 7. do 5. 7. 2019

 

Robotomanija

Roboti vse bolj prodirajo v naš vsakdan, zato je pomembno, da razumemo njihovo delovanje. Na delavnici bomo otrokom predstavili robotsko roko, ki smo jo natisnili s 3D tiskalnikom in jo opremili z motorji in elektronskimi komponentami. Spoznali bodo načine krmiljenja robotske roke ter zaznavanja okolice s pomočjo kamere. Poleg dela z robotsko roko bodo otroci spoznali tudi delovanje drugih vrst robotov: 3D tiskalnika, mobilnega robota in kvadrokopterja.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ

Predznanje: ni potrebno

Termin: 1.–5. 7. 2019

Vodja delavnice: Luka Čehovin Zajc

 

Potep v svet rekurzije

Kako ugotovimo, kateri v dolgi vrsti smo, ne da bi šteli ljudi pred seboj? Kako čim hitreje razvrstimo karte po velikosti? Kako lahko računalnik s kar najmanj poskusi ugane izbrano število? Kako z računalnikom narišemo Pitagorovo drevo, Kochovo snežinko in preprogo Sierpinskega? Vse to in še več boste izvedeli na delavnici, kjer bomo svoja spoznanja uporabili tudi za sestavljanje programov v programu Snap!, ki je podoben Scratchu.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ

Predznanje: osnovno poznavanje Scratcha

Termin: 1.–5. 7. 2019

Vodja delavnice: Andrej Brodnik

 

Od interneta stvari do dronov (ni več prostih mest)

Na delavnici bomo na osnovi NodeMCU z ESP8266 postopno sestavili vremensko postajo z uro povezano v Internet. Naučili se bomo osnov programiranja v programskem jeziku Lua. Za prikaz vrednosti bomo uporabili moderne prikazovalnike LED in OLED. V drugem delu delavnice bomo spoznali, kako se majhni računalniki in senzorji uporabljajo za vodenje dronov – kvadrokopterjev. Kvadrokopter se bomo naučili pilotirati z napravo za daljinsko vodenje najprej na računalniškem simulatorju nato pa v živo na prostem.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ in dijaki

Predznanje: osnovno poznavanje MS Windows operacijskega sistema

Termin: 1.–5. 7. 2019

Vodja delavnice: Aleš Jaklič

 

Sestavljalnica iger

Igraš igre? Te zanima, kako narediti svojo? Na Poletni šoli FRI se bomo učili prav to. Spoznali se bomo z brezplačnim orodjem namenjenim tako izdelavi računalniških, kot tudi mobilnih iger. Spoznali bomo, kako lahko zelo hitro in na preprost način izdelamo svojo lastno igro. Seveda pa se dobre igre ne da razviti brez znanja programiranja. Prav zato se bomo spoznali tudi z osnovami programiranja, ki so potrebne za izdelavo igre. Na koncu bomo razvite igre tudi preizkusili in skupaj ugotovili, komu je uspelo tekom Poletne šole FRI izdelati najboljšo.  

 

Ciljna skupina: dijaki

Predznanje: osnove programiranja

Termin: 1.–5. 7. 2019

Vodja delavnice: Ciril Bohak

 

Programiranje v višji prestavi

Naloge na tekmovanjih iz programiranja se da dostikrat rešiti z osnovnim poznavanjem katerega od programskih jezikov in dovolj zdrave pameti. Na višjem nivoju pa postane vnaprejšnje poznavanje raznovrstnih trikov, podatkovnih struktur in algoritmov vse bolj nujno. Skupaj bomo reševali probleme in naloge s preteklih tekmovanj, se pogovorili o zanje koristni teoriji in si ogledali rešitve. Šola je tako še posebej namenjena dijakom, ki odhajajo na IOI (International Olympiad in Informatics) ali CEOI (Central European Olympiad in Informatics). Naučili se bomo novih metod reševanja problemov, kako se lotiti reševanja algoritmičnega problema in kako biti uspešnejši na tekmovanjih iz programiranja.

 

Ciljna skupina: dijaki

Predznanje: osnovno programiranje

Termin: 1.–5. 7. 2019

Vodja delavnice: Andrej Brodnik