2. termin traja od 2. 7. do 6. 7. 2018.

 

Micro:bitki - mesta so zasedena!

 

Micro:bitek je čisto običajen računalnik, ki ga lahko pospraviš v žep. Na delavnici se bomo naučili, kako jih programirati ter povezati med seboj z zunanjimi enotami in senzorji. Za programiranje Micro:bitkov bomo uporabljali JavaScript Blocks Editor ali Python.

Z Micro:bitki bomo šteli korake, igrali na banane in limone, izdelali kompas, sprogramirali igrico snake, izdelali alarm, upravljali avtomobilček, nadzorovali semaforizirano križišče, ... skratka, ustvarjali bomo kul stvari!

 

Ciljna skupina: 4.-6. razred OŠ

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj.

Vodja delavnice: Patricio Bulić

 

ROBOTOMANIJA - mesta so zasedena!

 

Roboti vse bolj prodirajo v naš vsakdan, zato je pomembno, da razumemo njihovo delovanje. Na delavnici vam bomo predstavili robotsko roko, ki smo jo natisnili s 3D tiskalnikom in jo opremili z motorji in elektronskimi komponentami. Pokazali bomo načine krmiljenja robotske roke ter zaznavanja okolice s pomočjo kamere. Poleg dela z robotsko roko boste spoznali tudi delovanje drugih vrst robotov: 3D tiskalnika, mobilnega robota in kvadrokopterja.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj.

Vodja delavnice: Luka Čehovin Zajc

 

Poletna šola Android - mesta so zasedena!

 

Imaš Android telefon? Želiš izvedeti, kaj vse lahko z njim počneš? Pridruži se nam na Poletni šoli in z nami zapluj v programerske vode. Ogledali si bomo osnove programiranja za Android in razvili svojo prvo mobilno igro. Razvijali bomo mobilne igre, pisali resne aplikacije za urejanje vsakdanjih opravil in uporabili tudi čute našega telefona, od pospeškometra in GPS-a do kamere. Pridruži se nam tudi, če še nimaš telefona, saj se boste lahko na Poletni šoli zabavali z našimi tablicami in telefončki.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj, zaželen pa je interes za programiranje.

Vodja delavnice: Matevž Pesek

 

Računalnik je lahko umetnik - mesta so zasedena!

 

Kako napisati program, ki počne to, kar običajno počnejo umetniki s pomočjo čopiča, barve in slikarskega platna? Ali lahko s pomočjo računalnika rišemo? Ustvarimo animacije? Ustvarimo slike? Vse to se boste lahko naučili v okviru Poletne šole FRI, ko bo vaš računalnik, seveda z vašo pomočjo, postal pravi umetnik. Svoje umetnine boste ustvarjali s pomočjo programskega jezika Processing, ki so ga zasnovali umetniki in oblikovalci, da bi v njem lažje programirali.

 

Ciljna skupina: 7.-9. razred OŠ, dijaki

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj, le želja po umetniškem izražanju.

Vodja delavnice: Borut Batagelj

 

razvoj progresivnih spletnih aplikacij 

Spoznajte Angular2, JavaScript, TypeScript, HTML5 in osnove razvoja za oblak.

 

Razvoj spletnih aplikacij je v zadnjem času s standardom HTML5 zelo napredoval. Spletni brskalniki danes ponujajo okolje za izvajanje bogatih spletnih aplikacij z naprednimi funkcionalnostmi na mobilnih telefonih, tablicah in namiznih računalnikih. Na Poletni šoli FRI te bomo naučili, kako se lotiti zasnove in implementacije praktične progresivne HTML5 spletne aplikacije s pomočjo ogrodja Angular. Zasnovali in implementirali bomo tudi zaledje aplikacije, ki bo prek REST storitev omogočalo komunikacijo med odjemalci. Vsak udeleženec delavnice bo svojo aplikacijo objavil na enem od javnih računalniških oblakov. 

 

Ciljna skupina: dijaki

Predznanje: Priporočeno osnovno poznavanje jezikov HTML, CSS in JavaScript.

Vodja delavnice: Miha Nagelj

 

sestavljalnica iger

 

Igraš igre? Te zanima, kako narediti svojo? Na Poletni šoli se bomo učili prav to. Spoznali se bomo z brezplačnim orodjem namenjenim tako izdelavi računalniških, kot tudi mobilnih iger. Spoznali bomo, kako lahko zelo hitro in na preprost način izdelamo svojo lastno igro. Seveda pa se dobre igre ne da razviti brez znanja programiranja. Prav zato se bomo spoznali tudi z osnovami programiranja, ki so potrebne za izdelavo igre. Na koncu bomo razvite igre tudi preizkusili in skupaj ugotovili, komu je uspelo tekom Poletne šole izdelati najboljšo.

 

Ciljna skupina: dijaki

Predznanje: Zahtevane osnove programiranja in logičnega razmišljanja.

Vodja delavnice: Ciril Bohak

 

PROGRAMIRANJE V VIŠJI PRESTAVI

 

Naloge na tekmovanjih iz programiranja se da dostikrat rešiti z osnovnim poznavanjem katerega od programskih jezikov in dovolj zdrave pameti. Na višjem nivoju pa postane vnaprejšnje poznavanje raznovrstnih trikov, podatkovnih struktur in algoritmov vse bolj nujno. Skupaj bomo reševali probleme in naloge s preteklih tekmovanj, se pogovorili o zanje koristni teoriji in si ogledali rešitve. Šola je tako še posebej namenjena dijakom, ki odhajajo na IOI (International Olympiad in Informatics) ali CEOI (Central European Olympiad in Informatics). Naučili se bomo novih metod reševanja problemov, kako se lotiti reševanja algoritmičnega problema in kako biti uspešnejši na tekmovanjih iz programiranja.

 

Ciljna skupina: dijaki

Predznanje: Zahtevano poznavanje katerega od jezikov C, C++, Java, Python, Pascal ali katerega drugega.

Vodja delavnice: Andrej Brodnik

 

osnove programiranja v pythonu - mesta so zasedena!

 

Računalniške programe - navodila, ki računalniku povedo, kaj naj počne - pišemo v jezikih, ki so za razliko od človeških zelo omejeni, a povsem natančni in nedvoumni. Spoznali bomo osnove jezika po imenu python in računalnik z njegovo pomočjo pripravili do tega, da nas bo vljudno pozdravil, nam zastavljal računske naloge ali pa z nami odigral kakšno enostavno igro. Programi, ki jih bomo napisali, bodo preprosti, imeli pa bodo marsikaj od tistega, kar imajo veliki.

 

Ciljna skupina: dijaki, študenti

Predznanje: Ni zahtevanih predznanj.

Vodja delavnice: Luka Fürst

/* */