16.
avg
Zagovor diplomskega dela: Jan Vrbinc
ob 11:30

Naslov diplomskega dela: Razvoj igre za mobilno napravo v pogonu Unity

 

Povzetek:

V svetu je vedno več računalniških iger in vedno bolj raste tudi trg mobilnih iger, saj so mobilne naprave bolj dostopne kot osebni računalniki.
Igro smo izdelali v ogrodju Unity, samo pisanje skript in razhroščevanje pa opravili z razvojnim okoljem Visual Studio. V tem diplomskem delu smo predstavili ogrodje Unity, postopek načrtovanja, izgled in delovanje končnega izdelka. 

Diplomsko delo opiše izdelane koncepte, ki se pogosto uporabljajo tudi v drugih igrah, npr. inventar, bitke v realnem času, posebne sposobnosti (angl. ability), ipd.
Tekom naloge je opisanih tudi več problemov, na katere moramo paziti, na primer shranjevanje podatkov, načrtovanje prilagodljivega uporabniškega vmesnika, ki ustreza različnim resolucijam zaslonov mobilnih naprav, in izgradnja robustnega sistema za večigralski način.

Glavni del igre so ekspedicije oz. avanture (angl. adventure), ki z napredkom igralca postajajo težavnejše, a tudi bolj nagrajujoče. Tako mora igralec paziti, da ne vztraja predolgo, saj če je premagan v spopadu, izgubi celoten izplen. Poleg tega ima pomembno vlogo tudi priprava na odpravo v smislu izbiranja prave opreme, odklepanja in izbire posebnih sposobnosti ter upravljanje z inventarjem.

V načinu za več igralcev je na voljo izbira področja, po katerem se ocenjuje napredek tekmujočih igralcev (količina zbrane valute, največji napredek na ekspediciji, najbolj razvit avatar) v določenem časovnem obdobju. Parametre igre v tem načinu določa lastnik sobe.

 

Mentor: pred. mag. Bojan Klemenc

 

 

Komisija za zagovor:​

doc. dr. Andrej Brodnik (predsednik),

pred. mag. Bojan Klemenc (mentor),

pred. dr. Borut Batagelj (član).

 

Povezava do video kanala, po katerem se bo prenašal zagovor in ga bo možno spremljati, bo dodana najkasneje na dan zagovora (predvidoma 30 minut pred terminom izvedbe zagovora) na spletni strani: https://ucilnica.fri.uni-lj.si/course/view.php?id=35