Vpisni postopki na Fakulteti za računalništvo in informatiko bodo za študijsko leto 2025/2026 potekali v celoti elektronsko prek študijskega informacijskega sistema STUDIS.

 

Vpisi za posamezno področje bodo odprti skladno s pravnimi in sistemskimi omejitvami v naslednjem vrstnem redu:

Potrdila o vpisu 

 

V študijskem informacijskem sistemu STUDIS spremljajte zaključek vašega vpisa. Po uspešno zaključenem postopku vpisa se vam bo v Studisu sprostila možnost tiskanja oziroma izvoza potrdila o vpisu za študijsko leto 2025/2026 (opcija NATISNI v STUDIS). 

 

Študentska izkaznica in nova nalepka

 

Nalepko za študentsko izkaznico je mogoče prejeti po 1. 10. 2025. Študentsko izkaznico se pusti v nabiralniku pred Študentskim referatom in jo je v roku dveh delovnih dni nato mogoče prevzeti v pisarni z veljavnim osebnim dokumentom.  

 

Menjave izbirnih predmetov, izpis iz predmeta in izbira zunanjega splošno izbirnega predmeta

 

Skladno 4. členom Študijskega reda UL FRI, lahko v času študija na študijskem programu lštudent izbirne predmete zamenja najkasneje do vključno petka v 3. tednu izvajanja predmeta, ko predmet prvič posluša ali v izrednih primerih (npr. neizvajanje predmeta). Prošnja za menjavo se odda preko informacijskega sistema STUDIS.

 

V primeru oddaje nepopolne vloge ali drugih težav pri izpolnjevanju elektronskega vpisa se lahko za pomoč obrnete na študentski referat preko elektronske pošte ali telefona:

  • Za študijske programe prve in druge stopnje pošljite elektronsko sporočilo na referat@fri.uni-lj.si oziroma nas pokličete na telefonske številke 01/479 8118, 01/479 8119 ali 01/479 8121. 
  • Za študijske programe tretje stopnje pošljite elektronsko sporočilo na doktorski@fri.uni-lj.si oziroma nas pokličete na telefonsko številko 01/479 8123. 

 

Navodila za izbiro splošno izbirnega predmeta na drugi fakulteti za študente FRI so objavljena na zavihku SPLOŠNI IZBIRNI PREDMETI

 

Navodila za plačilo stroškov in prispevkov študija

 

Po ceniku Univerze v Ljubljani znašajo letni stroški in prispevki študija za študijsko leto 2025/2026: 
 

STROŠKI 

Stroški pravic uporabe informacijsko-komunikacijske opreme

14,40 €

Letna članarina visokošolskih knjižnic članic UL, NUK in CTK

18,50 €

Prispevek za dejavnost Študentskega sveta

3,00 €


Letne stroške in prispevke študija poravnate v skladu z računom, ki ga boste po potrditvi vpisa prejeli na vaš študentski elektronski poštni naslov predvidoma v nekaj dneh. V kolikor računa ne boste poravnali v predvidenem časovnem okvirju, se vam bodo v sistemu STUDIS onemogočile ključne funkcionalnosti vezane na študijski proces. 

 

Pogoji za pridobitev subvencioniranih vozovnic

 

Prosimo vas, da se za navodila glede pridobitev subvencioniranih vozovnic obrnete na spletne strani ponudnikov storitev (LPP,...).

 

BIVANJE V ŠTUDENTSKIH DOMOVIH IN PRI ZASEBNIKIH

 

Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in inovacije je objavilo Razpis za sprejem in podaljšanje bivanja študentov višješolskega in visokošolskega študija v študentskih domovih in pri zasebnikih za študijsko leto 2025/2026. Razpis je objavljen na povezavi.

Študenti morajo prošnjo za sprejem in prošnjo za podaljšanje oddati na spletnem portalu eVš od 1. 7. 2025 do 18. 8. 2025.