Magistrsko delo je sestavni del celega drugega letnika magistrskega študija, ovrednoteno je s 24 kreditnimi točkami (KT). To pomeni, da mora študent pripravi in izdelavi naloge nameniti približno 720 ur dela. Magistrsko delo lahko študent pripravlja hkrati z drugimi študijskimi obveznostimi v drugem letniku oziroma dodatnem letu, oddaja in zagovor magistrskega dela pa je zadnje dejanje študija na drugi stopnji.
POGOSTA VPRAŠANJA
Uradne prijave tem magistrskega dela potekajo vsako leto, v dveh stopnjah:
Vse ustrezne in pravočasno oddane predloge tem do 5. 12. bo Komisija za študijske zadeve obravnavala na seji v mesecu januarju naslednjega leta:
S 1. 12. v sistemu STUDIS ponovno prijavite temo. Ko bo mentor temo potrdil, morate najkasneje do 5. 12. v sistem STUDIS oddati še predlogo teme (obrazec). V primeru težav, nujno čimprej kontaktirajte referat: referat@fri.uni-lj.si , saj je rok za oddajo končen.
Somentor je lahko visokošolski učitelj, znanstveni delavec, visokošolski sodelavec ali strokovnjak s področja teme zaključnega dela z vsaj isto stopnjo izobrazbe kot magister študijskih programov fakultete. Študent prijavo somentorja navede na predlogu teme (obrazec). Mentor mora z izbiro somentorja soglašati.
Predlog teme v mesecu januarju obravnava Komisija za študijske zadeve in v kolikor se sodelovanje želenega somentorja potrdi, je podatek s strani referata vnešen pod prijavo teme v sistemu STUDIS.
Študent, ki želi delo pisati v angleškem jeziku, to označi na predlogu teme (obrazec).. Komisija za študijske zadeve po roku za oddajo obravnava vse predloge, oddane preko sistema STUDIS. V primeru, da se pisanje v angleškem delu zavrne, je študent o temu obveščen na študentski elektronski naslov. V primeru odobritve, pa se tip jezika s strani referata označi pod prijavo teme v sistemu STUDIS.
Študent, ki mu preostanejo študijske obveznosti, ki jih ne bo opravil pred potekom teme magistrskega dela, temo ponovno prijavi temo. Če želi nadaljevati na isti temi, se mora pred potekom o tem pogovoriti s trenutnim mentorjem in se z njim dogovoriti o ponovnem dvigu teme.
Če študent zamudi datum uradne prijave, lahko Predlog teme (obrazec) s soglasjem mentorja odda preko sistema STUDIS, pod tip prošnje Splošna prošnja.
Razrešitev prošnje je v pristojnosti Komisije za študijske zadeve.
Študent lahko ponovno prijavi isto temo v sistemu STUDIS (v dogovoru z mentorjem). Številčne omejitve prijav ni.
Odgovor v delu...
Odgovor v delu...
Študent, ki je redno vpisan v 2. letnik oziroma dodatno leto in študij zaključi pred koncem študijskega leta (tj. pred 30. 9.), status študenta in bonitete študentskega statusa zadrži do izteka študijskega leta, v katerem je zaključil študij.
Ne, študent lahko magistrsko delo v elektronski PDF/A obliki odda šele, ko uspešno opravi vse preostale študijske obveznosti, ima v sistemu STUDIS vpisanih 100 točk sprotnega dela pri Magistrskemu delu in mu je mentor v sistemu STUDIS tudi potrdil možnost oddaje dela.
Rok oddaje v sistemu STUDIS pomeni rok oddaje PDF/A formata elektronske verzije magistrskega dela preko sistema STUDIS.
Študent, ki z magistrskim delom še ni zaključil ima dve možnosti:
- najkasneje sedem delovnih dni pred iztekom roka, preko sistema STUDIS odda Prošnjo za podaljšanje roka za oddajo magistrskega dela. V kolikor je prošnja odobrena, se rok oddaje PODALJŠA NAJVEČ ZA EN MESEC,
- študent lahko ponovno prijavi temo v času uradnih rokov prijav.
Po sklepu Komisije za študijske zadeve z dne, 22. 4. 2020, komisija potrdi, da se lahko študij zaključi brez plačila zaključnega dela, v kolikor je študent v času statusa rednega študenta opravil vse študijske obveznosti razen zaključnega dela in od izgube statusa nista minili več kot dve leti.
Pri izdaji računa se preverja, ali je imel študent oddano in potrjeno delo s strani mentorja v sistemu STUDIS skladno z določili omenjega sklepa, zagovor dela pa je lahko tudi kasneje. Račun za plačilo dela se študentu izda v sistemu STUDIS in na študentski elektronski naslov, ko je delo v sistemu STUDIS potrjeno s strani mentorja.
V študijskem letu 2025/2026 stane magistrsko delo z zagovorom 1.145,00 EUR.
PRIMER 1: Študent je bil v študijskem letu 2022/2023 vpisan v 2. letnik in ni opravil enega predmeta. Ker je že ponavljal 1. letnik na magistrskem programu, se nima možnosti vpisati v dodatno leto in lahko neopravljen predmet v študijskem letu 2023/2024 opravlja le kot pavzer (študent brez rednega statusa). S tem tekom statusa rednega študenta ni opravil vseh študijskih obveznosti razen magistrskega dela in je z 1. 10. 2023 avtomatično postal plačnik magistrskega dela.
PRIMER 2: Študent je bil v študijskem letu 2024/2025 vpisan v dodatno leto in je opravljal še tri predmete, ki jih je tekom študijskega leta uspešno opravil. Ker je tekom statusa rednega študenta uspešno opravil vse obveznosti razen magistrskega dela, še dve leti po preteku statusa študenta ni plačnik (tj. postane plačnik z 1. 10. 2027).
PRIMER 3: Študent je bil v študijskem letu 2022/2023 vpisan v dodatno leto in je v istem študijskem letu opravljal še en predmet, ki ga je uspešno zaključil. Magistrsko delo je v sistem STUDIS oddal in imel potrjeno s strani mentorja 28. 9. 2025, vendar je bil zagovor nato 20. 10. 2025. Ker je študent še pred koncem študijskega leta 2024/2025 v sistem STUDIS oddal in imel potrjeno delo s strani mentorja in še ni preteklo več kot dve leti od izgube statusa rednega študenta, s tem ni plačnik magistrega dela.
Ko se mentor strinja, da je delo na voljo za oddajo, vam bo v sistemu STUDIS omogočil oddajo. Tam bo na voljo možnost oddaje dela v PDF/A (arhivski) obliki.
Študent lahko magistrsko delo v PDF/A formatu preko sistema STUDIS odda, ko uspešno opravi vse študijske obveznosti, ima v sistemu zaveden status (kot redno vpisan študent v letnik ali pavzer) in mu je mentor odobril oddajo dela v sistemu STUDIS.
V primeru, da ima študent urejene vse naštete pogoje za oddajo, in še vedno ne more oddati dela, pošlje poizvedbo na elektronski naslov referata: referat@fri.uni-lj.si
Napako popravite in delo (v PDF/A formatu) v ponovni pregled in menjavo posredujete po elektronski pošti mentorju in na elektronski naslov referata: referat@fri.uni-lj.si. Popravki so možni samo pred zaključkom (vnosom) ocene zagovora magisterija v sistem STUDIS.
Po oddaji elektronske verzije v sistemu STUDIS počakate, da jo odobri tudi mentor. Po odobritvi boste na vaš študentski elektronski naslov prejeli sporočilo, da je mentor potrdil zaključno delo.
Ne, izjavo o avtorstvu izpolnite v sistemu STUDIS, ko oddate elektronsko verzijo.
Zagovor se lahko uskladi predvidoma najprej v 5 delovnih dneh od potrjenega dela v sistemu STUDIS in glede na razpoložljivost mentorja in članov komisije za zagovor.
O terminu in prostoru zagovora je študent obveščen na uradni študentski elektronski naslov.
Na dan zagovora, NAJMANJ 30 MINUT PRED ZAGOVOROM, pridete do Študentskega referata, da vam odprejo sobo zagovora in se v miru pripravite (torej preverite povezavo vašega računalnika s projektorjem, prezentacijo,…). Pripravljeni ste, preden na zagovor pride vaša komisija za zagovor. Na zagovor nujno prinesete svoj osebni prenosni računalnik, v sobi za zagovor bosta na voljo HDMI in VGA adapter, s katerima se lahko povežete na projektor. S seboj imejte tudi USB ključek s predstavitvijo (v kolikor priklop lastne opreme slučajno ne bo možen). Vnos hrane in pijače v sobo za zagovor ni dovoljen.
Na javni zagovor dela lahko kandidat povabi tudi bližnje družinske člane in prijatelje.
Javne objave zagovorov so vidne na spletni strani fakultete: https://www.fri.uni-lj.si/sl/studij in so objavljene po dokončni uskladitvi termina zagovora.
Elektronsko potrdilo o zaključku v slovenskem in angleškem jeziku je predvidoma na voljo v roku nekaj delovnih dni v študentovem sistemu STUDIS (pod razdelkom Zaključek študija). Potrdilo o zaključku je začasno in velja do uradne podelitve diplomskih listin.
Podelitev se izvede enkrat letno in magistri prejmejo vabilo na elektronski pošti naslov, ki so ga navedli v sistemu STUDIS ob oddaji zaključnega dela. V primeru, da je to študentski elektronski naslov, morajo do podelitve nujno spremljati tudi tega.
Informacije o postopku prijave na doktorske študijske programe in oddajo dokumentacije za prijavo so na voljo v Razpisu za vpis za doktorske študijske programe za prihajajoče študijsko leto. Vse zainteresirane kandidate vljudno vabimo tudi na Informativni dan.
Študenti, ki želijo magistrirati in se v naslednjem študijskem letu vpisati na drugo fakulteto, morajo za informacije o datumih prijave na študijski program in oddaje dokumentacije, preveriti tekoči Razpis za vpis oziroma kontaktirati študentski referat fakultete, na katero se želijo vpisati.
Študent pošlje poizvedbo na elektronski naslov: referat@fri.uni-lj.si