• Eutopia Pacman Capture the Flag
Objave

Vabljeni k sodelovanju na študentskem tekmovanju iz umetne inteligence Pacman Capture the Flag, ki ga v okviru mreže Eutopia organizirata Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone in Fakulteta za računalništvo in informatiko Univerze v Ljubljani.


Tekmovanje Eutopia Pacman je izpeljava klasične računalniške igre Pacman. Tekmovalci morate sprogramirati svoje agente, ki nato v medsebojnih dvobojih upravljajo vsak svojega pacmana in hkrati tudi duhove, ki skušajo ustaviti nasprotnika.

 

Od študentov, ki želite sodelovati, se pričakuje znanje programiranja, poznavanje osnov podatkovnih struktur in algoritmov, iskalnih algoritmov ter verjetnosti – na ravni uvoda v umetno inteligenco.

 

Pravila tekmovanja, navodila razvoja agenta ter način oddaje rešitve so navedeni v dokumentu Eutopia Pacman Contest documentation, ki ga pozorno preberite.

 

Priprave na tekmovanje

Tekmovanje bo izvedeno ob napovedanem roku za vse oddaje naenkrat. Študenti lahko tekmujete bodisi posamično ali pa v tekmovalnih ekipah. Še pred izvedbo uradnega tekmovanja lahko študenti svoje agente testirate s pomočjo vzorčnega agenta, ki je del same kode tekmovanja v Pythonu. Priporočamo pa tudi, da svoje agente čim večkrat preizkusite v dvobojih z agenti vaših sotekmovalcev, in s tem dobite boljši vpogled v uspešnost vaše rešitve proti rešitvam ostalih.

 

Svoje končne rešitve boste naložili na repozitorij GitHub, od koder jih bo organizator (Univerza Pompeu Fabra iz Barcelone) vključila v tekmovanje. Za tekmovanje se boste tudi registrirali z uporabo prijavnega obrazca, ki bo objavljen naknadno.

 

Za lažjo komunikacijo med tekmovalci smo na spletni učilnici odprli poseben forum Pacman Capture the Flag (v katerega se morate študenti samovpisati). Na tem forumu boste tekmovalci lažje stopili v stik med seboj, si medsebojno zastavljali vprašanja in si pomagali z nasveti ter medsebojno preizkusili svoje agente. Na forumu lahko poleg idej delite tudi svoje rešitve, vendar bodite previdni, ker lahko s tem izgubite svojo prednost.

 

Izvedba tekmovanja

Uradno tekmovanje bo izpeljala Univerza Pompeu Fabra Barcelona, ki ji bo FRI posredovala .json datoteko vseh svojih tekmovalnih skupin, ter nato objavila rezultate.

 

Testni krog tekmovanja bo izveden v ponedeljek, 5. decembra (ob 12. uri). Namen testnega kroga je testiranje delovanja sistema in povratna informacija vsem tekmovalcem, kako se obnese njihova koda.

 

Uradno tekmovanje bo izvedeno v ponedeljek, 12. decembra (ob 12. uri).

 

Registracija

V registracijskem obrazcu na naslovu https://pacman-eutopia.web.app/ lahko registrirate ime svoje tekmovalne ekipe in člane njenega tima. Ob registraciji podate tudi povezavo do svojega GitHub repozitorija, v katerem se nahaja vaša oddaja za tekmovanje. Prijavo lahko naknadno tudi urejate s povezavo, generirano ob oddaji.

 

Vrednotenje uspeha in sodelovanja pri tehnični podpori

Za pomoč pri organizaciji in dobro uvrstitev na tekmovanju lahko študenti pridobite tudi 3 KT pri predmetu Računalništvo v praksi (kontakt: prof. dr. Zoran Bosnić).