• Igra Lia v finalu Rektorjeve nagrade za naj inovacijo 2019
Novice

Ekipa študentov Fakultete za računalništvo in informatiko, ki je razvila igro Lia ter marca organizirala uspešen turnir v programiranju in umetni inteligenci, se je uvrstila v finale Rektorjeve nagrade za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2019. Člani ekipe so Aljaž Švigelj, Gregor Robert Krmelj in Miha Hribar.


Lia nudi zabaven in interaktiven način za izboljševanje znanja programiranja, raziskovanje pristopov razvoja umetne inteligence ter s tekmovanjem in sodelovanjem spodbuja druženje in povezovanje programerske skupnosti. Igralci v spletnem urejevalniku ali pa v posebej za to razvitem programu na svojih računalnikih razvijajo svojo rešitev ter jo naložijo na spletno aplikacijo, kjer poteka avtomatično tekmovanje med programi vseh igralcev, avtomatično razvrščanje rešitev po kakovosti in seveda možnost gledanja in analiziranja vseh odigranih iger. Prvega turnirja, ki se je zaključil marca, se je udeležilo preko 60  slovenskih študentov in dijakov, ekipa pa že pripravlja prvo mednarodno tekmovanje. Več o igri na www.liagame.com.

 

Spomnimo, da je FRI že imela zmagovalca natečaja za naj inovacijo, saj je ekipa študentov in zaposlenih na FRI s projektom "Interaktivna regulacija oblike zazidave" prejela Rektorjevo nagrado za naj inovacijo UL v letu 2017.

 

Za Rektorjevo nagrado za naj inovacijo Univerze v Ljubljani 2019 se je letos potegovalo 20 ekip, najboljšiho osem se je uvrstilo v finale, kjer bodo svoje ideje predstavile na posebnem dogodku, ki bo v sredo, 15. maja 2019, ob 17. uri v Zbornični dvorani Univerze v Ljubljani (UL) . Trem najbolj prodornim bo rektor prof. dr. Igor Papič podelil priznanja in nagrade.

Natečaj je skupen projekt UL in Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja (LUI), ki je namenjen zaposlenim na UL, raziskovalcem, pedagoškim delavcem, študentom in alumnom UL.

 

Kratke predstavitve vseh finalistov so objavljene na spletni strani Univerze v Ljubljani.